2011. november 19., szombat

Very Me alapozó gyümölcsel - Jelenlegi ára: 800 Ft

Kitűnő gyümölcsös alapozó, minden árnyalatban. Vásárláskor a megjegyzés rovatba tüntesd fel melyik árnyalatot választod!
Árnyalatok, a legvilágosabbtól kezdve :
-PORCELAIN
-IVORY
-SAND
-COCOA
Vásárlói vélemények alapján:
-Jó Nekem zsíros/kombinált a bőröm, mégis bevált ez az alapozó. Persze kell rá egy kis púder, mint minden más alapozóhoz, ahhoz, hogy később se csillogjon a bőröm, de közvetlenül felkenés után nekem egyáltalán nem fénylik tőle az arcom. Nem gyulladt pattanások elfedésére való, ez tény, de ez fel is van tüntetve a katalógusban (közepesen fedő alapozó), szóval bőrhibás bőrre én sem ajánlom. Nekem tetszik, mert könnyen el lehet dolgozni, egyenletesen fed és szépen felveszi az arcom színét.
-remek ; ) Megijedtem, hogy elfogy az Oxigénes alapozóm, azért rendeltem, hogy kipróbáljam, illetve, hogy legyen valami tartalék. Nem bántam meg: remekül fed, abszolút matt hatás, ráadásul, ha nappali krémre kenjük, sokkal kevesebb kell belőle. Könnyű egyenletesen eloszlatni, bár a Porcelain árnyalattól olykor kicsit vámpírfehér arcom lesz : D
-Jó alapozó. Ez az alapozó tényleg jó egy vendégem nemrég kezdte el használni és csak dicséri milyen nagyszerű ez a termék.


Jelenlegi ára: 800 Ft

Az aukció vége: 2011-11-22 14:00
. Very Me alapozó gyümölcsel - Jelenlegi ára: 800 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése