2011. december 21., szerda

Meleg bundazsák, overál 68-74, OLCSÓN!! - Jelenlegi ára: 1 399 Ft

Eladásra kínálom az alábbi szuper meleg overált.
A beleírt mérete 68-74, de mértem is:
Teljes hossza kapucni nélkül: 55 cm.
Szélessége: 39 cm.
Ujja hossza nyaktól mérve: 30 cm
Szára belső hossza: 19 cm
Nagyon vastagon bélelt, belül az ujja, a kapucnija is poláros, ami nagyon jó, mert sok overálnak -nekünk is ilyen van most sajna - az ujja nem bélelt olyan vastagon, mint a többi részen.
A két szára összecipzárolásával bundazsákká alakítható.
Itt vettem a teszveszen még pocakosan, de sajnos nem tudtuk használni, mert mire belenőttünk volna /februári a bébim/, nyár lett, mostanra meg kinőttük : )
Amikor én vettem, az eladó hibátlannak hirdette. Én viszont leírom, hogy annak ellenére, hogy ÚJSZERŰ állapotban van szerintem, van két bibije /de ettől még remekül használható az overál/: a kapucnijánál az egyik patent leesett és a két cipzárból az egyiknek a húzókája ki lett cserélve egy karikára /utolsó fénykép/, de a cipzár eredeti. Mi ezt javítani akartuk, amikor megvettem, de végülis a pici fiam születése után láttuk, hogy ez bizony nagyon nagy ránk, úgyhogy hozzá sem kezdtünk. De a húzóka is cserélhető, a patent is pótolható, ha Téged ez mégis zavarna. De a babára ráadva egyik hiba sem látszik!!
Csakis helyhiány miatt adom ennyiért, mert szuper kis overál ez : )
Köszi, hogy benéztél, további szép napot Neked!! : )



Jelenlegi ára: 1 399 Ft

Az aukció vége: 2011-12-13 06:17
. Meleg bundazsák, overál 68-74, OLCSÓN!! - Jelenlegi ára: 1 399 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése